120 000
návštěv na webu
Klient:
Xantis Pharma se zaměřuje na výrobu kvalitních a cenově dostupných léků. Základem portfolia společnosti je osvědčená řada volně prodejných nosních přípravků „Sanorin“, které se týkala i naše spolupráce, jenž probíhá od října 2017.
Cíle:
Zvýšit povědomí o produktech Sanorin v ČR i na Slovensku
Omladit cílovou skupinu
Řešení:
Z ostrova Sanorini
Web kombinující faktické články o zdraví (zejména rýmě, nachlazení a pylových alergiích) a fiktivní články z života neexistujícího národa Sanoriňanů
Newsletter oslovující i uživatele mimo Facebook
Facebook umožňuje relevantní cílení mezi pečlivě vybrané uživatele
Web:
Facebook:
Newsletter:
Výsledky za první půlrok spolupráce, ČR i SR
6 000 000
návštěv webu BezBolestiZad.cz
350 000
engagement rate
(více než dvojnásobek standardu zdravotnických stránek)
120 000
dosah každý měsíc
110 000
fanoušků na Facebooku