ramazanka-napis
8procent

nárůst prodejů během kampaně

Klient:

Značku Rama, pod níž se už roky prodávají oblíbené margaríny, asi není třeba představovat. Spolupracovali jsme s ní od ledna 2018, kdy jsme začali vytvářet obsah pro sociální sítě. Poté jsme spolupráci rozšířili i o přípravu POS materiálů či projekty v oblasti PR.
 

Na začátku roku 2019 jsme pak připravili uživatelskou soutěž Ramazánka 2019, která probíhala od února do března 2019. Soutěž probíhala na webu a komunikovali jsme ji také v obchodech pomocí POS materiálů a v digitálním prostředí pomocí bannerů a dalších reklamních formátů.

Cíle:

rama-ikona-povedomi

Zvýšit povědomí o produktech Rama a to zejména v oblasti přípravy pomazánek

ziskatnovezakaznikyrama

Získat nové zákazníky

Řešení:

ramazanka2019nadpis

Uživatelská soutěž na webech ramazanka.cz a ramazanka.sk:

uživatelé posílají recept na oblíbenou pomazánku s Ramou a soutěží o kuchyňské roboty KitchenAid v hodnotě 13 tisíc korun a další ceny od stejné značky

_

V rámci soutěže vznikl i ebook „Ramazánka 30x jinak“ s vybranými recepty od soutěžících

_

POS materiály do in-storu

_

Digitální kampaň

ramazankabrozuranahled

Web kampaně:

ramazankawebnahled1
ramazankawebnahled2-1

POS materiály:

fg-kampan-nahled
fg-soutez-nahled
rama-podlaha
totem-soutez-nahled
rama-pos-totem

Výsledky za kampaň trvající dva měsíce:

8%

nárůst prodejů v době kampaně v ČR a SR

ramaikonarecepty

Přes

600

receptů zaslaných od soutěžících

ramanavstevynasouteznich

102 853

návštěv na soutěžních webech

navstivenychstranek-1

1,74

navštívených stránek na návštěvu

nejuspesnejsiposty

100 000

uživatelů vidělo nejúspěšnější soutěžní posty

Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.

ramazankathumb2
misathumb2
benefitkathumb2-1
comptimatothumb2
kloubovnathumb2
cremebonjourthumb2
skylinkthumb2
ataralginthumb2
sanotinthumb2
cezetathumb2
comptimatothumb2-1
kosikthumb2
logiothumb2
jablotronthumb2
s602-thumb