nárůst prodejů během kampaně
Klient:
Značku Rama, pod níž se už roky prodávají oblíbené margaríny, asi není třeba představovat. Spolupracovali jsme s ní od ledna 2018, kdy jsme začali vytvářet obsah pro sociální sítě. Poté jsme spolupráci rozšířili i o přípravu POS materiálů či projekty v oblasti PR.
Na začátku roku 2019 jsme pak připravili uživatelskou soutěž Ramazánka 2019, která probíhala od února do března 2019. Soutěž probíhala na webu a komunikovali jsme ji také v obchodech pomocí POS materiálů a v digitálním prostředí pomocí bannerů a dalších reklamních formátů.
Cíle:
Zvýšit povědomí o produktech Rama a to zejména v oblasti přípravy pomazánek
Získat nové zákazníky
Řešení:
Uživatelská soutěž na webech ramazanka.cz a ramazanka.sk:
uživatelé posílají recept na oblíbenou pomazánku s Ramou a soutěží o kuchyňské roboty KitchenAid v hodnotě 13 tisíc korun a další ceny od stejné značky
_
V rámci soutěže vznikl i ebook „Ramazánka 30x jinak“ s vybranými recepty od soutěžících
_
POS materiály do in-storu
_
Digitální kampaň
Web kampaně:
POS materiály:
Výsledky za kampaň trvající dva měsíce:
8%
nárůst prodejů v době kampaně v ČR a SR
Přes
600
receptů zaslaných od soutěžících
102 853
návštěv na soutěžních webech
1,74
navštívených stránek na návštěvu
100 000
uživatelů vidělo nejúspěšnější soutěžní posty
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.