Vyčištění přírody
Kampaň O kousek lepší Česko a Slovensko
Klient:
Značka Míša funguje od roku 1962, kdy se vyrobil první nanuk Míša na dřívku. Míša tvarohový se v nezměněné podobě zachoval až do dneška a je nejprodávanějším nanukem v České republice.
Značka patří pod společnost Unilever, a i proto se na jaře 2019 rozhodla zahájit kampaň O kousek lepší Česko a Slovensko, která má motivovat veřejnost k větší péči o přírodu a sbírání odpadků v zeleni. V kampani jsme značce pomáhali s kreativou i exekucí.
Cíle:
Aktivovat veřejnost, aby se zapojila do úklidových akcí po ČR
Zlepšit image značky
Propojit značku s tématem lokálnosti a občanské odpovědnosti
Řešení:
Kampaň
O kousek lepší Česko a Slovensko
Videa
Radiospot
FB a IG posty
Bannery a PPC
K iniciativě se připojilo přes 10 tisíc lidí, což je jako kdyby šla uklízet celá Litomyšl.
Mimo to zhruba dalších 10 tisíc lidí na webu zmrzlina-misa.cz slíbilo, že nebude v přírodě
vyhazovat odpadky, a do akce se zapojilo 63 ambasadorů kampaně z řad celebrit i ostatních
občanů. V ČR to byla například herečka Patricie Solaříková a moderátor Petr Říbal, na
Slovensku pak youtuber Patrik Paulínyi a moderátorka Lenka Šóošová. Ceníme si každého,
kdo se přidal, ať už v Česku, nebo na Slovensku.
Youtube propagace:
Kampaň jsme cílili podle jednotlivých regionů Česka i Slovenska. Odstartovali jsme ji videem určeným pro online, následovala komunikace na Facebooku a Instagramu a v závěru jsme výsledky shrnuli opět ve videu. Cílem nebylo moralizovat ani agitovat. Šlo nám o to ukázat lidem, že stačí málo, abychom udělali naše krásné země o kousek lepší.
Instagram stories:
Facebook:
Výsledky:
10 000+
lidí se zapojilo do uklízecích akcí
12
influencerů se zapojilo se svými fanoušky
200
fotek s hashtagem #okouseklepsi bylo sdíleno na Instagramu
Stovky
akcí proběhly v Česku i na Slovensku
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.