500 000
dosah na Facebooku každý měsíc
Klient:
Německá společnost Wörwag Pharma se čtyřicetiletou tradicí má know-how v oblasti biofaktorů a generik. Zabývá se zejména léčbou diabetu a souvisejících onemocnění. Jedním z produktů v portfoliu je lék Milgamma N, který se zaměřuje na léčbu příčin bolesti zad. A právě propagace tohoto léku je předmětem naší spolupráce, která probíhá od listopadu 2016.
Cíle:
Zvýšit povědomí o značce
Vytvořit komunitu uživatelů, které zajímá problematika bolesti zad
V druhé fázi pak zvýšit prodeje
Řešení:
Bez bolesti zad
Web s blogovou platformou a bannery směřující na web Milgamma.cz
Facebookový profil, který slouží k budování komunity a zdroj návštěv webu Bez bolesti zad
Umožňuje efektivní akvizici fanoušků
Umožňuje relevantní cílení mezi pečlivě vybrané uživatele
Blog:
Facebook:
Výsledky za rok 2015:
52 000
návštěv webu BezBolestiZad.cz
6,2 %
engagement rate
(více než dvojnásobek standardu zdravotnických stránek)
500 000
dosah každý měsíc
18 000
fanoušků na Facebooku
E-book ke stažení:
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.