Eliminace mediálních útoků konkurence. Aktivace firemních Public relations.
Klient:
Metrostav Infrastructure (dceřinná společnost Metrostavu) se věnuje výstavbě silnic a dálnic.
Je největší ryze českou společností ve svém oboru.
Nedlouho po svém založení se potýkala s útoky konkurence a čelila nedobrému mediálnímu obrazu v souvislosti se soudní kauzou mateřské společnosti.
Dynamický rozvoj společností (vč. MI Roads) klade vysoké nároky na dostatek personálu od dělnických profesí až po manažerské pozice.
Cíle:
Zajistit zahájení komunikace s médii
Řešit negativní publicitu
v souvislosti
s referencemi
Představit společnost jako stabilní špičku v daném segmentu, především pro zadavatele staveb ale i pro širokou veřejnost
Představit společnost jako atraktivního zaměstnavatele (interní komunikace, HR kampaně)
Řešení:
Definice cílů, krizových
a pozitivních témat
Posílení vlastní identity společnosti změnou loga
a kompletní corporate identity
Sestavení relevantního medialistu a zahájení komunikace s médii
Publicita v souvislosti se zahajováním
a dokončováním staveb
Náborové, HR kampaně – příprava náborových kampaní v online prostoru
Tvorba Q&A pro krizovou komunikaci
Kritické téma referencí otáčíme ve vlastní prospěch s kampaní NAŠE REFERENCE
Zřízení dočasné funkce interim tiskového mluvčího a příprava struktury nového inhouse oddělení komunikace
Pozvání novinářů na setkání s CEO společnosti
Interní komunikace – zřízení uzavřené skupiny na sociálních sítích,
spolupráce při tvorbě textů interních sdělení
Ukázky z kampaně:
Tvorba manuálu firemní identity
Tištěné materiály
Ukázky postů na sociální sítě
Výsledky:
Zásadním způsobem se podařilo upozadit negativní tón v souvislosti s referencemi v médiích.
Podařilo se generovat pozitivní publicitu pomocí rozhovorů a zpráv o činnosti firmy.
Po komplexní změně loga jsme novou corporate identity úspěšně aplikovali v dílčích projektech (HR kampaně, inzerce, PF, kalendář, pozvánky na akce, interní komunikace)