ZVIDITELNĚNÍ V MÉDIÍCH
společnosti i jejího CEO
Klient:
Logio je konzultační a softwarová firma, která dodává řešení v oblasti supply chain managementu (řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů). Společnost hledala cesty, jak zvýšit povědomí o značce, usilovala o thought leadership ve svém segmentu.
Spolupráce probíhala od podzimu roku 2013 do jara 2017.
Cíle:
Vybudovat komunitu v on-line prostředí s přihlédnutím ke specifiku B2B
Zvýšit povědomí o originálních softwarových produktech firmy
Etablovat se na odborných fórech
(off- i on-line)
Nastartovat content marketingové platformy
Zajistit přítomnost v odborných a mainstreamových médiích
Řešení:
PR + Content Marketing
Nastartování sociálních sítí
(Facebook, LinkedIn)
Inovativní tiskové zprávy ve formě infografik, komentovaných CEO Logia
Vytváření vlastního obsahu, založeného na původních datech od klienta
Blogy
Eventy
Logio
– jako experti v supply chain managementu – je firma, která pracuje s informacemi, a proto vlastní enormní množství unikátních dat (nejen) o svých klientech. Z nich pak dokáže vyčíst relevantní souvislosti typu: „Když prší, prodá se o 13 % více proužkovaných obleků Pietro Filipi“.
Infografiky:
Při spolupráci s Logiem jsme se zaměřili na sběr a využívání jejich dat. Jedinečnost jejich informací totiž zjednodušovala šíření obsahu jak na vlastních kanálech (blog, Facebook, LinkedIn), tak v médiích.
Výsledky:
Společnost se pravidelně objevovala v oborových i mainstreamových médiích
___
Zviditelnili jsme také CEO Logia
___
Posílili jsme pozici inovativního a pokrokového hráče v oblasti logistiky
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.