81%
nárůst organických
výstupů v médiích
Klient:
Košík.cz je jeden z největších online prodejců potravin v ČR. Nabízí široký sortiment zboží, které rozváží do oblastí, kde žije 5,5 milionu obyvatel – v tomto směru je největší u nás. Společnost měla nicméně problém s viditelností v médiích, a to zejména v porovnání s konkurentem, firmou Rohlík.cz, jehož aktivity i jednatel se často objevují v médiích. Počet výstupů v médiích navíc neodpovídal představě firmy. Naším úkolem bylo to změnit.
Cíle:
Posílit mediální viditelnost společnosti
Zviditelnit jednatele společnosti
Vybudovat mediální obraz lídra na trhu
Řešení PR
Vytvoření ucelené koncepce komunikace s médii – mediaplán a definice témat
Navázání kontinuální mediální spolupráce s redakcemi v rámci sezónních témat a produktových tipů
Vytvoření a realizace plánu a koncepce komunikace regionální expanze společnosti
Profilace mediálního obrazu Košíku jako specialisty na čerstvé a lokální produkty
Košík v médiích:
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.