výstupů v médiích
Klient:
Jablotron je česká firma zaměřená na elektroniku, která v roce 1990 začínala na půdě nenápadného domku v Jablonci nad Nisou.
Tehdy měla čtyři zaměstnance, díky inovativním řešením, vývoji a výrobě kvalitních systémů zabezpečení ale vyrostla ve výrobce s miliardovými obraty a celosvětovou působností.
S Jablotronem jsme spolupracovali od ledna 2018, kdy jsme společně začali pracovat na nové strategii firmy.
Cíle:
Nastavení efektivní marketingové strategie
Zviditelnění značky a jejích představitelů v médiích
Oslovení nových zákazníků ve všech fázích rozhodování o nákupu
Zlepšení komunikace s koncovými zákazníky na sociálních sítích
Řešení:
Strategická analýza a akční i dlouhodobý plán
Hloubková analýza marketingových a obchodních aktivit Jablotronu
Rozhovory s klíčovými zaměstnanci
Business model canvas, cesta zákazníka, brand archetype, atp.
Dlouhodobý mediální plán
Dlouhodobá a kontinuální práce s médii
Nabízení zajímavých témat od produktových až po businessová tak, aby se Jablotron pravidelně objevoval v těch nejrelevantnějších a nejzajímavějších médiích
Jablog
Blogová platforma na webu vycházející z analýzy cesty zákazníka tak, abychom ho byli schopni zasáhnout ve všech fázích rozhodování o nákupu
Odborné články psané na míru potřebám jednotlivých cílových skupin
Nová komunikační strategie na Facebooku
Nastavení nové koncepce obsahu a komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zapojení uživatelů (engagementu) a snížení negativních reakcí
Blog:
Facebook:
Jablotron v médiích:
49
mediálních výstupů za rok
185
hodin analýzy a rozhovorů přímo u klienta
1,2 Kč
průměrná cena za návštěvu blogu
3x
vyšší engagement na Facebooku
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.