750 000
impresí měsíčně
„Společně jsme vytvořili nový web s originálním obsahem. Skvělé byly hlavně animované tipy a skeče, kterými agentura perfektně navázala na hlavní komunikační sdělení a které výborně fungovaly v online kampani.“
Nikol Frantová
Brand manažerka Créme Bonjour pro ČR a SR
Klient:
Produkty značky Créme Bonjour v sobě spojují kvalitní rostlinné oleje a máslo. Pro značku jsme v první půlce roku 2018 vytvořili web s originálním původním obsahem, na který směřovala digitální kampaň. V posledním kvartálu roku 2018 jsme pak spravovali facebookové profily Créme Bonjour CZ a Créme Bonjour SK. Rovněž jsme pro značku vytvářeli „assety“ pro digitální kampaně v průběhu roku.
Cíle:
Vytvořit nový web, který by kromě produktové informace nesl i další obsah, jež by přitáhl uživatele
Nastartovat facebookový profil a vytvořit během tří měsíců komunitu, se kterou může značka v budoucnu pracovat
Řešení:
Weby
cremebonjour.cz a cremebonjour.sk
Ilustrované tipy pro lepší ráno
Série animovaných videí „Těžká rána“
Původní recepty na slané i sladké pokrmy s použitím Créme Bonjour
Ilustrované FB tipy a videa pro snadnější vstávání:
Výsledky za rok 2015:
750 tisíc
impresí měsíčně
2 000
nových fanoušků na Fb za tři měsíce
2 400
uživatelů na webu měsíčně