Zvýšení online
a in-store visibility
Klient:
CORNY je značka oblíbených tyčinek pro ty,
kteří mají rádi zdravé snacky.
První tyčinka CORNY byla uvedena na trh už v roce 1984
a od té doby se stala jedničkou ve své kategorii a také lovebrandem.
Lahodné příchutě a jejich kombinace tyčinek CORNY vznikají
v malebném německém městečku Schwartau.
Cíle:
Zvýšit visibilitu značky CORNY v Česku a na Slovensku
Potěšit a povzbudit v nelehké době pandemie
Motivovat k interakci se značkou
Řešení:
Kampaň
„Přepni na dobrou energii“
Animovaná videa
Výzvy s influencery
Facebook + Instagram
Merch
V kampani Přepni na dobrou energii jsme plnili více úkolů:
Chtěli jsme oslovit mladé lidi, připomenout jim, že tu tyčinka CORNY stále je a že je stále skvělá. Zároveň jsme je chtěli potěšit, pobavit a motivovat je k dobré náladě, k tomu,
aby „přepnuli na dobrou energii“ i v nelehké době pandemie. Proto jsme do kampaně zapracovali i vizuály s milými vzkazy, jejichž cílem bylo povzbudit, podpořit a rozesmát každého, kdo se s kampaní setká.
Pro kampaň jsme zajistili kreativu i exekuci. Kromě spousty animací a online materiálů jsme natočili sérii videí s influencery, v nichž jsme představili zábavné výzvy. Díky těmto výzvám influenceři rozdávali dobrou energii – barvili si vlasy, vydávali se do přírody, překonávali sami sebe a připomněli si skvělou tyčinku CORNY, která skvěle chutná a taky motivuje k úsměvu.
Ty nejlepší účastníky soutěžních výzev jsme odměnili veselým originálním merchem, který šíří dobrou náladu dodnes a dokud se hrnečky nerozbijí, roušky neroztrhají a ponožky neprošlapou, dobrou náladu šířit nepřestanou.
Stěžejní část kampaně se odehrávala v online prostředí, kterému naše cílová skupina dominuje. Nezapomněli jsme ale ani na připomenutí kampaně přímo v obchodech.
Ukázky z kampaně:
Microsite:
Ukázky postů:
TikTok influencerský post:
@aricutee Natoč video s ##corny tyčinkou, jak si barvíš vlasy přidej ##cesko a ##cornysoutez ? a vyhraj super ceny!❤️ ##spoluprace
♬ My Type - Saweetie
Ukázky merche:
Výsledky:
500+
soutěžících
1 762 000
zobrazení na TikToku
13 425 000
zobrazení na Facebooku a Instagramu
204 000
zobrazení na Youtube