Revitalizace značky
a vytvoření komunikační strategie
Klient:
Comprimato je softwarová společnost, která vznikla v roce 2013 jakožto univerzitní projekt Jiřího Mately, studenta informatiky na Masarykově univerzitě. Hlavním produktem je kodek, který využívá sílu grafické karty ke kompresi i dekompresi velkého množství dat v reálném čase a při zachování jeho kvality.
Prvotním záměrem bylo vysvětlit, co Comprimato kodek je a jak funguje, a zároveň zviditelnit nový start-up, který je inovativní, hravý a originální. Po dvou letech se společnost rozhodla pro rebranding a s tím přišel také požadavek na vytvoření nové korporátní identity a zbrusu nového webu, který by splňoval i náročnější technická kritéria (např. Performance Calculator atp.). Spolupráce ohledně nové vizuální identity započala v létě 2015 a byla ukončena v březnu 2016 spuštěním nového webu.
Cíle:
Vymanit se ze škatulky start-upu
Vytvořit web s nástrojem pro vyhledávání, blogovou sekcí a „performance“ kalkulačkou
Řešení:
Komunikační strategie
Nová vizuální identita
Brand manual
Nový web
Branding:
Blog:
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.