comprimato-logo

Revitalizace značky

a vytvoření komunikační strategie

Klient:

Comprimato je softwarová společnost, která vznikla v roce 2013 jakožto univerzitní projekt Jiřího Mately, studenta informatiky na Masarykově univerzitě. Hlavním produktem je kodek, který využívá sílu grafické karty ke kompresi i dekompresi velkého množství dat v reálném čase a při zachování jeho kvality.

Prvotním záměrem bylo vysvětlit, co Comprimato kodek je a jak funguje, a zároveň zviditelnit nový start-up, který je inovativní, hravý a originální. Po dvou letech se společnost rozhodla pro rebranding a s tím přišel také požadavek na vytvoření nové korporátní identity a zbrusu nového webu, který by splňoval i náročnější technická kritéria (např. Performance Calculator atp.). Spolupráce ohledně nové vizuální identity započala v létě 2015 a byla ukončena v březnu 2016 spuštěním nového webu.

Cíle:

comprimato-nestartup

Vymanit se ze škatulky start-upu

comprimato-web

Vytvořit web s nástrojem pro vyhledávání, blogovou sekcí a „performance“ kalkulačkou

Řešení:

comprimato-komunikacni-strategie

Komunikační strategie

comprimato-nova-viz-identita

Nová vizuální identita

comprimato-brand-manual

Brand manual

comprimato-novy-web

Nový web

Branding:

comprimato-logo

Blog:

comprimato-blog

Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.

ramazankathumb2
misathumb2
benefitkathumb2-1
comptimatothumb2
kloubovnathumb2
cremebonjourthumb2
skylinkthumb2
ataralginthumb2
sanotinthumb2
cezetathumb2
comptimatothumb2-1
kosikthumb2
logiothumb2
jablotronthumb2
s602-thumb