13 milionů impresí
Klient:
Ataralgin je volně prodejný lék proti bolesti hlavy a krční páteře od společnosti Glenmark Pharmaceuticals. Ta chtěla najít novou cestu, jak zvyšovat povědomí o léku a jak se odlišit od své konkurence. Spolupráce probíhala od dubna 2017 do konce roku 2018.
Cíle:
Najít novou cestu, jak komunikovat se zákazníky
Odlišit se od konkurentů
Oslovit specifickou cílovou skupinu (matky s mladšími dětmi)
Řešení:
Hoďte bolest za hlavu
Facebookový profil zaměřený přímo na cílovou skupinu
↓
V první fázi jsme budovali komunitu, později jsme se zaměřili také na komunikaci tematiky bolesti hlavy
↓
Veškerý obsah byl obrandovaný
Facebook :
Výsledky za 6/2017–12/2018
813 milionů
zobrazení našeho obrandovaného obsahu
12 850
fanoušků na Facebooku
91 %
oslovených uživatelů spadá do naší specifické cílové skupiny
Zaujaly vás naše služby?
Napište nám a my se vám ozveme zpět.